چقدر کم توقع شده اند ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دلتنگی و آدرس aylar11.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





دلتنگی
یک شنبه 19 ارديبهشت 1395برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : آیلار       
چقدر کم توقع شده ام

نه آغوشت را می خواهم نه یک بوسه نه دیگر بودنت را...

همین که بیایی و از کنارم رد شوی کافیست
...
مرا به آرامش می رساند….

حتی اصطحکاک سایه هایمان کافیست.



نظرات شما عزیزان:

آیناز
ساعت17:43---21 ارديبهشت 1395

کاش نمیرفتم دکتره خیلی بد اخلاق بود


هههههههههههههزبان درازیزبان درازی



آیناز
ساعت17:40---21 ارديبهشت 1395

شیلام
خوبی؟


شیلام

مرسی تو خوبی؟رفتی دکتر؟؟؟؟؟؟



آیناز
ساعت18:44---20 ارديبهشت 1395

چطور باید باشه سیاه و کبود اه انقدر بدم میاد از هوسکار بدم میاد از ورزش ببین دستم چی شده سرما خوردگیم کم بود اونم اضافه شد اه اه اه


حالا گریه نکن فدات شم الهیبوسه



آیناز
ساعت18:39---20 ارديبهشت 1395

میمیرم وای


خدا نکنه دستت چطوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



آیناز
ساعت19:39---19 ارديبهشت 1395

خدا نکنه


بوسهبوسهبوسه



آیناز
ساعت19:38---19 ارديبهشت 1395

خوب چیکار کنم انگار من خودم دلم میخواد هی سرما بخورم


الهی من فدات شمبوسه



آیناز
ساعت19:35---19 ارديبهشت 1395

میمیرم سرما خوردم


 

تو هم با این سرما خوردنات خوبه حالا هوا ابری بود ن یادی ن بارونی



آیناز
ساعت19:33---19 ارديبهشت 1395

سلام کفین؟


 

سلام ساغول سنین کفین؟

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: